Skog och sno

Idag har vi varit i skogen pa teambuilding i skogen, ganska kul men jattekallt! Hade nog behovt thermoklader och tumvantar for att inte frysa.. Det borjade namnligen snoa, inte massor men litegrann. Ingenting jag ar sa sugen pa egentligen.. Mackor till lunch (hm, ja) men varm choklad att dricka till var jattegott iaf.
The Small ones, mitt lag alltsa, vann tavlingen vi hade (ga pa jattelanga "skidor" tillsammans och ta sig runt en inte-nudda-marken-bana) sa vi kommer att fa Wheelbarrel-cookies - typ som baddare men runda och med mer kex i, jattegoda iaf.

Missade eveningstables ocksa (advanced var inte sa glada over det, de fick typ fem boxar var att mocka..) sa det har vart en ganska trevlig dag, har bara mockat tva boxar!

Langtar val inte sa jattemycket till mandag morgon, det blir liksom inte riktigt roligt forens efter frukost da vi rider andra turen. Innan dess ar det mest mockning och stressigt, men det ar bara att bita ihop. Blir tidig laggdags ikvall i alla fall, om jag kan slita mig fran min bok.. Har borjat lasa Tusen stralande solar, och den ar riktigt bra!


Nae, nu vill nasta person ha datorn och jag har tvatt att titta till. Hejsalange!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad hårt du verkar ha det, mitt jobb framstår ju nästan som semester i jämförelse, hehe;) Skämt å sido så verkar det som att första veckan har varit rätt bra ändå, blir nog både ett jävligt kul och lärorikt år:)

2009-02-01 @ 19:39:44
Postat av: Tobias

En politisk novell? Du slutar ju aldrig att förvåna med dina underliga bokval. Du har ju fortfarande inte läst The God Delusion!

2009-02-02 @ 03:25:00
URL: http://galopp.istheshit.net/
Postat av: Johanna

Förlåt en dum fråga, men vad ÄR det som är så svårt med att mocka till hästarna där du är? Du skriver att du blir bättre och bättre och att du lär dig... Vad står dom på för bädd? Måste det göras på ett visst sätt eller vad??? Förklara gärna...

2009-02-03 @ 18:22:55
Postat av: Katarina

Angaende mockningen: Ja, man masta mocka pa deras speciella satt, de star pa halm, span eller papper och vi bar skiten pa ryggen i mocksakar (tungt som satan!) Sedan har vi standig tidspress och allt masta vara perfekt gjort. Typiskt stranga engelska regler :P

2009-02-03 @ 19:55:10
Postat av: Anonym

Edmund Burke - Reflections On The Revolution In France. Jag vet att du vill.

2009-02-05 @ 00:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0