Trollet och jag

Fick Tulsa-trollet igen första turen, gick väldigt bra. Red Ring på andra turen gick inte heller dåligt.

Några av de andra svenskarna fick däremot känna på gräs under andra turen idag, först att trilla av var nog Elisabet, sedan flög Jenny, och sedan var det Ronjas tur. Från mitt lilla troll! Hon vet inte riktigt själv hur det gick till, och inget ögonvittne finns heller.. Men lika glad var hon för det, slog sig inte det minsta och fick sedan rida fort för att jaga ikapp ledhästen (och Tulsa är ganska rolig att rida ikapp på).

Annars har det inte hänt någonting speciellt, fick reda på av Amie att Godolphin tydligen hade precis samma färger som jag tänkt, så det är bara att hitta på något annat.. (Jag hade ju så klart kunnat köra på de ändå, men tråkigt att ha samma som ett så stort stall, och Sheiken är ju inte sådär jättepopulär i alla kretsar heller..)

Planen är i alla fall att shoppa massa på Gibsons imorgon, inköpslistan är alltför lång och består av mest dyra saker, men det kan ju vara bra att ha ridhjälm och säkerhetsväst sedan när man ska i väg och jobba..


Dagens roligaste var nog ändå att jag gjorde mål i innebandyn, enda målet vårt lag gjorde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0