Jobb(ig) dag

Imorse ringde väckarklockan 05.40, och sedan väntade jobb i tio timmar. Blir aldrig riktigt stressigt på lördagarna, men nog så segt ibland..

Kunde som tur var åka hem till mamma och äta (älgstek med klyftpotatis), för jag var lite för trött och oinspirerad till att laga mat själv. Sambon som egentligen var ledig blev inringd och får jobba för två (bokstavligt talat.)

Ska iväg på hopptävling imorgon (som fotograf alltså) och borde därför gå och lägga mig, men jag har en vän som nyss fyllt år (något jag självklart glömde, men får väl skylla på att det vart rätt mycket just nu) och en som tar studenten, och måste ju komma på bra presenter.. Har surfat runt på lite olika sajter, och kommit fram till att ett armband kan vara trevligt att ge. Hittade ett som skulle passa perfekt, men eftersom sidan tar 24:- i frakt så tvekar jag..

Min favoritsida när det gäller smycket än www.cocoo.se, bra utbud och framför allt fraktfritt! Tyvärr har inte www.bracy.se lika bra erbjudande, men det är där jag har hittat armbandet. Vet inte riktigt hur jag ska göra, men letar vidare så länge.

Typiskt, varför kan inte alla ha fraktfritt?


Kommentarer
Postat av: Therése

Trevlig blogg du har :)

2009-05-26 @ 09:45:19
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0