Impulsköp

Jag impulsköpte just en resa till England. Hade ett par dagar ledigt i början på januari och biljetterna var billiga.
Nu blir det nog inga mer inköp än julklappar de närmaste månaderna.. Ja, och bilen då så klart.

Annars har det bara vart Tea för hela slanten idag, och jag ska tillbaka till stallet imorgon igen innan vi firar pappa.

Presenterna är köpta, maten planerad och i vår familj älskar vi att fira! Det kommer bli en toppen kväll imorgon, trots att inte brorsan är hemma med oss..

Nu är det disken som kallar, jag är för upprymd för att skriva något vettigt ändå.

Kommentarer
Postat av: världens bästa johanna

en londonresa till sig själv i julklapp? hm, ska fundera på det, det är jag nog värd :)

2009-11-09 @ 16:20:36
URL: http://finnanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0