Norrland - Here I come!

Seriöst, vem fan flyttar till Norrland?

Min kära vän Anna, tyvärr. Ikväll 21.24 (hoppas jag, men vem litar egentligen på SJ såhär på vintern?) sitter jag på natt-tåget för att åka långt, långt bort. Så långt att jag inte är framme fören vid elva imorgon förmiddag (hoppas jag, vem tror egentligen att SJ är i tid?). Jösses alltså.
Får se om min nacke klarar av en natt i SJ's liggkupé (vem tror egentligen att SJ är bekvämt?), annars kan det bli lite stelt imorgon när vi ska se på Harry Potter!


Kommer hem gör jag inte fören måndag morgon, och då blir det att hoppa på första bästa buss till SLU för en hel dag med föreläsningar, lite fint avrundat med projektarbete. Har i alla fall gjort det jag ska ikväll.

Kanske kommer dyka upp något blogginlägg under helgen, tidsinstället eller live, vem vet? Prio ett just nu är i alla fall att städa lägenheten lite och fixa frukost till imorgon (vem har egentligen råd att äta på tåget med SJ's priser?).

Ryktas om -20 grader celsius också. Hujedamig!

Kommentarer
Postat av: CPHOTOS

åh,vilken härlig header !

2010-11-27 @ 10:02:13
URL: http://standingcarla.blogg.se/
Postat av: johanna

have fun! ;D

2010-11-28 @ 21:01:24
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0