En vanlig dag på e-bay

Att som samlare sitta och scanna e-bay är en aldrig sinande möjlighet till glädje.
Dock börjar det oroa mig när rubriker som innehåller "rare" och beskrivningar som säger "you never gonna get an item like this again" visar bilder på saker jag redan har.

Eller när en ovanlig t-shirt ligger ute med 150$ i utrop, och jag redan äger den. I två exemplar.



Jag vet inte om jag ska vara glad för att mina grejor uppenbarligen är värda pengar, eller ledsen för att det nu blir svårare att hitta nya saker..

Kommentarer
Postat av: nille666

Oooh gillart ;) Det var ju då den bästa musiken gjordes.



Ja fast det skulle vara gött att återigen få piska hv i finalen =)

2011-03-11 @ 19:41:16
URL: http://nille666.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

det är då du ska inse att det kanske e dags att sälja dyra saker du har i två exemplar? ;)

2011-03-12 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0