Betan på besök

Idag var min kära vän Elisabet på besök hos mig, och det var verkligen jätteroligt att ses igen!

Jag visade henne min stora, välstädade lägenhet (hm, ja, jag kunde haft en sån iaf) och Uddevallas livliga stadskärna (som faktiskt var livlig för en gångs skull, både påsklov och torghandel gör visst susen).


Det blev en mjukglass med chokladsås (på det enda stället som har mjukglass i stan nu på "vintern") sedan hittade Betan en jättebra bok med massa ridövningar på alla nivåer, som vi självklart köpte ett exemplar var av. Två sura godisremmar ( sur cola och sur jordgubb) hann jag också med innan det var dags att följa henne till tåget hem igen. Stan visade sig från den strålande sidan och solen sken hela tiden (även om det blåste ganska mycket)

När jag kom hem satt jag och läste lite i solen på balkongen, lagade mat och läste Hästfocus. Efter två artiklar om arabstuterier blev jag väldigt sugen på en fuxfärgad liten ökenhäst (vad jag skulle med den till är ju en annan fråga).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0