Englandsresan: Katter och hundar



Efter frukost, inne på Jennys rum. Hör hovklapper och tar fram kameran. Vem rider förbi om inte min gamla BRS-kompis Nora?



Amie hade lurat med mig att titta på deras morgonträning, och det är här katterna och hundarna kommer in.
De regnade nämligen. Kameran var mindre glad men vi bet ihop båda två..





Kanske inte det bästa martini-glaset jag sett, men å andra sidan är hon ju bara arbetsryttare och inte jockey (;



Efter ridningen fick Amie kratta och mocka, jag höll mig mest undan för regnet..

Underbara plasthästar!

Eftermiddagen spenderades i glada vänners sällskap på galoppmuseét, där vi lekte med deras plasthäst. Som ni ser på bilden här (med Amie som ryttare än en gång) går det ganska fort (;

Kommentarer
Postat av: Hanna

grymt coolt att du är i england, vad gör du där med hhästarna, det låter ju som rena drömmen(A)

2009-08-18 @ 22:04:57
URL: http://baraahanna.blogg.se/
Postat av: Amie

Fy fan vad det regnade...

Jag undrar vad jag tittar på på den andra canterbilden.... :P

2009-08-20 @ 14:15:03
URL: http://amiesbetraktelser.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0