Slutkörd?

Gåuppgåtilljobbetjobbajobbaätalunch,sammasakhänderimorgon

Igår jobbade jag min sista vardagsnatt för denna sommaren, och det märks att vi närmar oss slutet. Snart går Sotenäs i dvala igen. Sov bara fyra och en halv timma i natt igen, vänder på dygnet som ett barn som skakar på ett timglas.

Stallet idag, kändes riktigt bra. Både häst och ryttare blev svettiga.

Vart med pappa på banken och växlat pengar, så nu har jag pund att ta mig till Newmarket med i alla fall. En bra början.
Tio timmars jobb imorgon, åtta imorgon och sen är det semester. Så många måsten innan bara, så mycket att göra och så mycket att ha koll på.

Bilen är sönder så det ser ut som om jag måste ta buss till flyget. Är väl egentligen inget problem, men med fyra-fem byten blir det genast mycket krångligare än om någon kunnat köra ner mig..

Jaja, nästa veckas problem. Ska lägga mig nu strax, upp tidigt imorgon. Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så den rakhyveln fungerar alltså?!

Jag kanske ska sluta ha så många förutfattade meningar om liknande produkter då. =)

Hoppas att du får en bra helg!

2009-08-08 @ 10:58:27
URL: http://honanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0