Storstädning i lägenheten

Som nämnts i tidigare inlägg har jag storstädat badrummet, och det hela avslutades idag genom att jag moppade hela golvet. Vår städambition tog dock inte slut där, i början på veckan storstädade jag och Tobias hela lägenheten.
Det var faktiskt han som börjad, med ett försök att organisera sina cd-skivor.

Såhär blev resultatet:
Hittills har den vart att lita på, frågan är bara om den pallar trycket..

Skivor ståendes i bokstavsordning, alla dvd-skivor och böcker i hyllan istället för drällandes runt lite överallt i lägenheten.. Medans Tobias pillade med det där (för det var en massa pillande) höll jag på och dammtorkade och slängde och sorterade och la saker i lådor. Det blev verkligen fint här hemma, och mycket mer lättstädat i framtiden. Nu är det väl egentligen bara golvet och köket kvar..

Den eftermiddagen fick Harrys stå för maten, vi var alldeles för trötta för att ställa oss och laga någonting, dessutom var vi väl värda en belöning!

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Ja, den var riktigt bra faktiskt! =)

2009-08-28 @ 23:55:04
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0