Dagens shopping

Turen till Newmarket ledde till lite shopping. Ett nytt läppglans (jag vet att jag har hur många som helst, men vad hjälper de när de är kvar hemma i Sverige?), en lite söt fickspegel/minttablettask, ett par alldeles för stora trosor (men jätteläckra i boxermodell) och en ny t-shirt (jag stod inför valet att panik-tvätta eller köpa nytt).

Dagens travtur rund rundbanan blev förresten på Arius. Snäll att rida, men munkorgshäst så uppsadlingen var lite intressant.

Åt gjorde vi också i Newmarket (jag är så sjukt trött på alla baugetter vi får till lunch ungerfär varje dag nu för tiden), Five cheese bacon pasta - med vitlöksbröd. Åt den första gången när Tobias var här, och det är verkligen sjukt gott. Hamnade dock i familjeavdelningen, så det var vi och massa småbarn, men Pizzaexpress var ju helt fullbokat så vi var glada att vi fick mat någonstans överhuvudtaget.

Hittade även ett otroligt fint brevskrivar-set som låg i ett läderfodral, men det hade jag naturligtvis inte riktigt råd med.. Fick bli några söta vykort istället, men jag avslöjar inte till vem!


Kommentarer
Postat av: Anna

Munkorgshäst...mmm...hur vanligt är det?

2009-02-22 @ 17:14:48
Postat av: Katarina

Mja, vi har väl en tre-fyra munkorgshästar tror jag. En av dem har till och med en varningsskylt "This horse may kick and or bite" står det, ungefär.

2009-02-22 @ 19:54:15
URL: http://englandsaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0