Fjärde fredagen

Idag är det vår fjärde fredag på BRS, och vi är inne på den femte veckan. Handlade massa mat idag, som vanligt. Jag har en mystisk förmåga att alltid vara hungrig på det här stället..

Red Port Quin på morgonen, gick helt ok men inte jättebra. Hästen var precis som en ponny, svinstark och kort hals (som han självklart körde rätt upp så att jag hade hans öra i munnen, ungefär.) miss Denness tyckte det såg bra ut i alla fall och jag är nöjd (även om jag red med handbromsen i typ hela tiden). Andra turen satt jag på Scarborough Flyer, och jisses vad fort det gick! Med intruktionerna att "inte bråka med honom och ignorera tempot" förstår ni att det gick ganska snabbt.. Men jag precis som hon sa och efteråt var hon nöjd med mig så jag är jättenöjd!

Sömnen däremot, den har fått ge vika åt min helt underbara bok; Den bortglömda konsten att bevara en hemlighet. 
Strax blir det blockjobs, så det är dags gå upp med datorn till rummet nu.. och där finns tyvärr inget internet, så hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0