Vinter i Newmarket

Ar faktiskt inte alls sa daligt som det later. Idag ar det sadar lagom krispigt kallt och stralande sol. Hur fint som helst, och en perfekt dag for att spana in rakbanan och se vart den slutade, samt var rundbanan egentligen lag, sa det gjorde jag.

Sprang faktiskt litegrann ocksa, valdigt duktigt av mig! Tiden for en furlong (200 m enligt Amie) blev 1.02.20 - inte sa illa (jag ar trots allt ganska otranad och det var faktiskt lite motvind!) Forhoppningsvis ar det lika fint vader i veckan, for da ska jag forsoka ge mig ut igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som vanligt intressant att läsa den senaste tidens betraktelser. Det går framåt och du verkar, utifrån det som finns att läsa, att trivas gott. Veckorna går och snart börjar ett nytt kapitel. Schysst! För min del går också veckor. Nu skall jag avverka R. A. Dahl. "Demokratins antagonister". Keep working mate! Puss

2009-02-14 @ 02:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0