Weekend-off

Under en hel helg (nästan) är vi tillåtna att lämna skolan för att kunna åka hem till familjen, en så kallad weekend-off. Eftersom det är ganska långt till Sverige kom min underbara pojkvän hit istället (med min dator i handbagaget). Jag bytte vårat hostel mot ett riktigt hotell (med både varmvatten och badkar!) och allt var i allmänhet väldigt lyckat.

Vår stammis-pub.


Jag och pojkvännen  har redan fått en stammis-krog, Horses and Waggons. De har god och billig öl, plus galoppsport på tvn hela tiden. Helt i vår smak.

En av de största genom tiderna.

Den givna mötesplatsen i Newmarket är givetvis utanför Hyperion, som står staty i naturlig storlek utanför The National Racing Museum, beläget på huvudgatan High Street.


Kommentarer
Postat av: Brorsan

”Jag och pojkvännen har redan fått en stammis-krog, Horses and Waggons. De har god och billig öl, plus galoppsport på tvn hela tiden. Helt i vår smak.”



En liten fråga bara angående din och Tobias favorit krog... När blev Tobias galet intresserad av galopp så att han vill se det på tvn hela tiden??Misstänker att han mer gillar krogen för att de har billig och god öl ;)



Ha det bra nu och ramla inte av odjuren, Malin o katten hälsar också!

2009-02-17 @ 08:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0