Downtown Newmarket

Idag har allt rullat pa som vanligt, plus att nagra foll av pa lektionen (inte jag!).
Annars har vi tagit det lite lugnare (fastan vi inte borde)

Hann med en snabb tur ner till sjalva staden Newmarket och besokte de tva hastaffarerna, nya skor och en egen muss inhandlades. Skor eftersom jag har sa svart att fa pa mig de som jag fick av skolan (man vill liksom inte sta och braka med att par skor nar man ar sen till hasten/lunchen/middag eller nagot annat) och mugg eftersom det ar bra om man har en egen (finns typ inga allmanna). En affar besoktes ocksa (inte riktigt som hemma, men de har ocksa shopexpress) och frukost/mellanmal/kvallsmat inhandlades (olika muslibars och lite youghurt).

Lunch bestod bara av tva mackor, men middagen var fish and chios och riktigt gott!

Traffade precis annu en ny larare for kvallslektionerna, verkar vara lika trevlig som de andra.
Snart dags for blockjobs och sedan sova - lange! Pa helgerna har vi sovmorgon till 07.30! Vanligtvis samlas vi i stallet klockan sex..

Pratade lite med mamma och pappa ikvall ocksa, trevligt med lite roster hemifran.

Inte ens traningsvarken kandes sa jobbig idag, sa det har vart en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0