Prinsen och jag

Idag fick jag rida min nya favorithast igen, Prince Dundee.
Vi motionerade tydligen bara hastarna och travade mest runt, men det var lite halv trevligt och lite halv jobbigt.

Var trevliga tranare (aven om de i den andra kursen inte gillar henne) Mrs Denness ar pa semester just nu, lite trakigt tycker jag.

Mockningen gick mycket battre, aven om jag inte haller tiden speciellt bra nu heller.. Var inte sist i alla fall, och det ar typ det som raknas :P

Traffade var fitness tranare igar ocksa, hon kommer sjalvklart fran armen. Sno har det talats endel om ocksa, pa sondag (nar vi ska ut i skogen pa teambuilding) skulle de kunna snoa. Kanske inte min hogsta onskan just nu, tog ju inte med mig massa vinterklader direkt..


Massa ledig tid har vi ocksa, men de flesta ar i stan sa det ar lugnt och skont pa vart hostel nu.

Funderar pa att sova lite, somn kan man inte fa for mycket av!



Lite hungrig ocksa, bara mackor till lunch (mackor har ar tva rostbrod med lite palagg) och en chokladkaka (som verkade helt nybakad och var skitgod!)

Fint nar man kommer hem och ar van vid efterratt varje dag..


Jaja, ska forsoka hoppa in i duschen nu eller sova eller lasa lite.. hej sa lange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0