Återvändarna

Jobb hela dagen idag också, men imorgon är jag ledig!

Åkte hem till mamma (de har äntligen kommit hem från Finland nu) och åt kvällsmat där efter jobbet, passade på att lämna tillbaka spikmattan också. Pappa var bara tvungen att testa lite, så han la sig på köksgolvet och somnade! Medans han småsnarkade lite så smög jag och mamma iväg till garderoben, och hon visade mig alla fina kläder hon köpt på deras Finlandsresa.
Mest avundsjuk är jag nog på den urläckra röda handväskan, i mörkrött. Skorna var inte heller så tokiga, synd bara att vi inte har samma storlek..

Imorgon är planen att baka bröd (jag är fruktansvärt trött på att köpa, det smakar helt enkelt inte lika bra) och stallet! HAr saknat lilla pållan, men som jag jobbat just nu har det helt enkelt inte funnits tid.. Jaja, imorgon är jag ledig!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken fin bloggdesign du har! Det är inte ofta man tittar in hos någon och hittar någonting så snyggt!



Jag gillar att den är ljus och stilren, inte alls så plottrig som många andras!

2009-06-18 @ 17:32:14
URL: http://westbergerika.blogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Åh, det är så gott med eget hembakt bröd :P. Jag äter typ aldrig bröd längre. Ok, kanske någon hårdbrödmacka ibland, men annars aldrig. Jag får så torra hälar av mjukt bröd. Är väl jästen. Kan väl skicka mig lite nybakt sen va? ;). Skoja. Men det är nåt speciellt med att ta den första skivan nybakt bröd och bara bre på lite smör. Mumma!



Jag tycker ocksp att du har en fin bloggdesign. Roligt att se någon som bryter "trenden" med rosa/svart och vitt och grått/ orange etc.



Jag firar att min blogg fyll 1 år med att ha en tävling. Jag lottar ut filmen 27 Dresses. Intresserad? Kika in hos mig då :D. Önskar dig en trevlig midsommar!

2009-06-18 @ 21:19:29
URL: http://www.jilina.se
Postat av: chili

Glad midsommar!:)

2009-06-19 @ 11:31:43
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0