Money Money

Idag tömde jag och Tobias våra spargrisar och gick till banken. Han vann sedelkampen (sätt stort, men han får ju dricks när han jobbar också) men jag har vart bäst på att spara mynt! Var dock inte i närheten av toppnoteringen på över 700:-.

Som vanligt går jag direkt från att ha satt in massa mynt och sedlar ut till bankomaten för att plocka ut ett par hundra (;

Sedan tog vi en glass, satte oss lite i Hasselbacken, letade bröllopspresent (utan att hitta något.. typ), besökte antikvariatet (och handlade lite såklart) för att sedan hamna på Harrys där vi åt middag och efterrätt (ja, jag åt efterrätt och Tobias drack Guinness).


På det stora hela har det varit en riktigt varm men trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

åh men tack så jättemycket :)

2009-06-01 @ 21:15:11
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: DINA

fin header och profilbild :)



Var med och tävla i min blogg om att bli Veckans Blogg! Allt du behöver skriva är:

- Ditt namn

- Mailadress

- Bloggnes URL



Så enkelt är det! Genom att kommentera med ditt namn, adress och bloggadress deltar du även om nästa Veckans Blogg! =)

Ha det bra! PUSS /Miss D.

2009-06-03 @ 14:22:06
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0