05.13

Tipptipptipp lät det när jag gick genom den tysta och mörka korridoren mot lunchrummet. Det är helt otroligt hur fort öväsendet och telefonerna dör bort, och när man är framme är det helt tyst. Tyst och mörkt, vi firade Earth Hour hela natten.

Nu är jag hemma igen, efter första natten på jobbet. Lönehelg, men inga nya bokare så det gick bra ändå. Vissa ställen var kaos som vanligt, andra lugna. Tyvärr var jag väl inte helt på hugget, trots försöka att sitta uppe igår natt har jag inte lyckats ställa om kroppen till att jobba natt igen istället för tidig morgon..


Och det första jag såg när jag kom hem var vår tv, där det visades maskar som åt på en död gris klädd i människokläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0