Heldag i stallet

Idag har jag, för första gången sen jag lämnade BRS, mockat. Inte riktigt enligt samma standard, men helt klart godkänt. Torv blir ju trots allt aldrig riktigt lika vitt som spån...

Visade kompisen hur hon skulle mocka sin halmbox lite effektivare - hon kommer ju trots allt behöva ha hästen på halm i alla fall en gång om året nu och framåt. Tjock är den i alla fall, och vi bara väntar på att fölet ska ploppa ut, det kan ske vilken sekund som helst nu! (Fast veterinären beräknade till på söndag)

Åkte upp vid nio och kom hem runt fem, så det blev en heldag i stallet.



Nu är jag ensam hemma, Tobias åkte vid tolv-tiden och kommer hem någongång sent i natt - han har spelning i Åmål ikväll. Meningen var att jag skulle följt med, men så fick jag ju hästarna..

Jaja, får försöka lura hit Linda så jag får lite sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0