Hur gör de?

Efter som jag fortfarande är typ arbetslös den mesta tiden spenderas en del här framför datorn, och det händer att jag surfar in på lite andra folks bloggar, oftast de största (eftersom de har snabblänkar på blogg.se's inloggningssida) och en sak slår mig, en sak de alla har gemensamt.

De har alla bilder tagna på sig sälva. Helkroppsbilder.

En bild på sig själv är inget konstigt, men helkroppsbilder däremot är en helt annan sak (alltså en bild med hela kroppen på - ingen arm som håller i en kamera fattas, händer och allt är med). Outfit-bilderna som de tar hemma går ju att lösa med en kamera med en tidsinställd fjärrutlösare, men hur gör de på alla bilder de har när de är ute och går/rastar hunden/ sitter på restaurang/står vid ett skyltfönster.

Jag förstår helt enkelt inte, är de aldrig ensamma? Är deras vänners största hobby att ta kort på dem till deras bloggar?
HUR GÖR DE?!

Jag har absolut ingenting emot dessa bilder, jag förstår helt enkelt bara inte hur de kommer till.

Snälla, någon med insyn i detta, berätta för mig. För jag är faktiskt nyfiken, på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0