Skattgömma, förråd eller lägenhet?

Ibland får jag känslan av att vi egentligen bor i ett förråd. Man kan hitta en massa konstiga, halvfungerade saker här inne, om man bara öppnar lite skåp eller letar på höga hyllor. Det mesta tillhör min kära kusin, som hade lägenheten innan oss (dock bodde han aldrig här).

Bättre är de gångerna då man upptäcker att det egentligen är en skattgömma.

Min kära dvd-spelare har nästan kastat in handduken, den visar skivorna utan problem (nåja, oftast i alla fall), men med en fin grön ton över hela bilden istället för alla vanliga färger. Svart/grönt, liksom.
Inte alltför roligt alltid..

Därför blev jag ytterst glad när vi omstrukturerade lite här hemma och jag finner en dvd-spelare längst in i ett skåp, men fjärrkontroll och allt! Borde väl kanske inte ropa hej ännu, jag har trots allt inte hunnit prova den..


Förhoppningen är dock att allt fungerar, vi ska bara hitta ett ställe att ha den på först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0