Storshopping och födelsedagsfirande

Idag har jag storshoppat, men vi började med att fira Jennys födelsedag i efterskott. Detta gjorde vi (Jag, Jenny, Amie, Ronja och Elisabet) genom att äta på the Golden Lion. Det är en pub/restaurang som har stans godaste maträtt - Five cheese bacon pasta med tillhörande vitlöksbröd. Som efterrätt tog jag en Mint chocolate bomb som inte var så tokig den heller (framförallt var priset riktigt bra!)

Sedan blev det Gibsons, köpte säkerhetsväst (kom undan med en i barnstorlek och lyckades spara en massa pund), ny ridhjälm (är uppe i en tre stycken nu, men första jockeyhjälmen i alla fall), beställt hjälmöverdrag (blev ett maroon-färgat med stjärnor runtom och en stor  stjärna på toppen och broderad text därbak) och seatsaver (också specialbeställt för att matcha)

Just det, ett jättejättesnyggt diadem har jag också köpt, från Mark&Spencer. Och lite mat.

Annars har det inte hänt så mycket, travade Prince Dundee imorse och har mockat massa skit.

Kommentarer
Postat av: Amie

"Inte sa tokig".... Mintbomben ar ju helt UNDERBAR! Hoppas att resan gick bra och att du har det bra pa hemmaplan! Latt att du maste hanga med Ung Galopp i augusti, och kom garna och halsa pa tidigare ocksa!!! Kram Amie

2009-03-16 @ 13:55:33
URL: http://www.amiesbetraktelser.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0