Storstädning

Sedan jag kom hem har jag fått höra att jag bara stökar ner, och aldrig städar.. Kanske inte allt för osant, men nu när pojkvännen är ut vägen har jag minsann satt igång!

Dammsugit hela lägenheten (vilket i och för sig inte är så jobbigt, vi bor ju trots allt i en skokarton - för barnskor), och nu har jag gett mig på garderoben. Städade enligt Katarina-metoden: slängde ut alla kläder på golvet (det är ju faktiskt rent nu!) och nu håller jag på att lägga tillbaka det som jag ska ha kvar och slänga det som är gammalt/fult/inte passar. Kläderna i garderoben, med mindre utrymme än vad jag hade på BRS, blir självklart färgsorterade.

 

Kom igen, jag vet att ni är imponerade!

Bara diska och laga kvällsmat kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0