Muffins

Är det någonting jag verkligen gillar så är det muffins. Går snabbt att baka och kan varieras i oändlighet!
Senast jag bakade muffins var när vi firade Katarinas födelsedag (en gammal klasskompis, inte mig själv). Då blev det vanliga muffins (utan någon speciell smak alltså) som vi dekorerade lite med grädde, Never-stop, riven choklad och strössel! Blev jättegott ^^




Vi fick i oss ganska många innan det tog stopp..

Imorgon har jag planerat att baka igen, fast denna gången med mini Non-stop i, som jag köpte på godisfabriken. Kommer bli toppen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe men är det inte så med alla killar nästan. De tycker man har alldeles för många skor hehe =)

2009-05-07 @ 23:00:51
URL: http://belelia.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha du har så rätt! Men vad gör man med en sån kalufs på en som inte ens fyllt 1 år!? ;-)

2009-05-08 @ 13:08:49
URL: http://storakil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0