Grattis lilla mamma!

Ikväll har vi firat mammas födelsedag. Hon fick kvällsmat (vi både plockade fram och tog bort allting!), sedan hade jag bakat en rulltårta och med hjälp av grädde och neverstop blev det till små bakselser. Både grädden och godiset var fint upplagt i mina vackra glasskålar, men det blev tyvärr inga bilder på det hela.

I present av brorsan och mig (ja, samborna var ju också med på presenten så klar) fick hon en ny brödrost, en såndär lyxig en som även kan tina bröd och har smullucka (vilket verkar väldigt praktiskt). Den gamla har fått en ny bostad här hemma hos mig och Tobias. Av oss två fick hon och pappa en canvastavla på en mås jag fotograferat, och den blev verkligen jättesnygg. Att göra tavlor av bilder ni har liggandes rekommenderar jag, själv använder jag mig mest av fujidirekt, oavsett vad jag vill göra med mina bilder.


Hela förmiddagen spenderades dock i stallet, så städat här hemma har vi inte gjort..




Inte så bra bild egentligen, men den enda jag hittade på denna datorn. Så här såg i alla fall jag och mamma ut strax efter att de hämtade mig på flygplatsen när jag kom hem från England.

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Gomorrn :)

Hoppas du får en jätte bra dag!

Kramis :D:D

2009-10-06 @ 07:53:36
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Sofia Kvarnström

Sv: Tack,

hoppas du får det också :)

2009-10-06 @ 21:26:00
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: jennie

fin blogg :) gå gärna in på vår och kommentera lite om du har lust :D

2009-10-10 @ 16:37:40
URL: http://jennieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0