Hem, stökiga hem.

Just nu är jag bara trött, trött, trött. Sängen väntar vilken minut som helst.

Jag har inte ens tänkt tanken att packa upp från helgens resa ännu. Smutskläderna ligger där i en påse, de nya fynden ligger i ett par andra och tandborsten är väl det enda jag kommer rota fram ur röran. Säkert är dock att jag och mor har haft en trevlig helg hos moster i Karlstad - trots att jag lyckades pricka in en bortamatch (men de vann ändå mot Luleå, duktiga pöjkar!). Till och med första julklappen har jag lyckats köpa (den är till dig brorsan, så bli lite nyfiken nu!)

Imorgon ska jag rida två hästar, slå in presenter, kanske baka något och fira mammas födelsedag, trots att jag firat den mer eller mindre tjugo gånger förut.



Bäst av allt med att komma hem var nog ändå att Tobias har varit duktig och diskat. Det eller den goda hämt-pizzan. Fast att jag äntligen fått ljus i min fönsterstake (som om ett par veckor är en vanlig adventsstake igen) smäller också ganska högt.

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Shit, det var länge sen jag red... måste försöka komma ut igen :P

2009-10-05 @ 12:11:35
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0