Sparkad

Dagen började med att min sambo och jag hängde på låset till Konsum för att få oss lite frukost, så tomt var kylskåpet (eller ja, tomt på saker vi vill äta till frukost i alla fall). Lite mjölk och nybakade ciabata senare kändes det mycket bättre.

Efter det körde jag Tobias till jobbet och åkte själv till stallet. Mockade och fixade allt för Cruzan innan jag red ut med Rebecca. Efter den en och en halv timma det tog innan vi var tillbaka i stallet hade vi hunnit rida vilse på ett kalhygge och jag hade blivit sparkad på foten. De första 30 sekundrarna gjorde helvetiskt ont, sedan kom adrenalinet och allt blev (nästan) bra igen. Lite jobbigt att hoppa av hästen dock, och sedan fick Rebecca köra upp mig till Tea (som jag också skulle ridit, men inte kunde av naturliga skäl) och mocka åt mina hästar åt mig.

Tur att hon finns! Eller inte, eftersom det var hennes häst som sparkade mig (;


Middag hemma hos Tobias mamma sedan, och nu sitter jag här hemma med foten högt. Det och att äta praliner fick jag som råd av Teas ägare, som faktiskt är sjuksköterska.

Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Tävling där du kan vinna ett namnsmycke pågår i min blogg just nu.

Välkommen att delta!

2009-10-08 @ 00:09:55
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: eve

ajdå, hemskt att bli sparkad, tur det verkar ha gått bra iaf :)

2009-10-08 @ 04:56:13
URL: http://evelines.webblogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Ouch, inge kul att bli sparkad :/

Hehe, Cruzan hade jag som mitt internetnick för några år sen ;)



Svar; Haha. Då är jag inte ensam om att ha haft en blå tand ;) haha ^^

2009-10-08 @ 08:20:38
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0