Hästar högt och lågt

Satt på balkongen och läste lite då min vän Rebecca helt plötsligt ringer och frågar om jag inte vill komma upp och rida lite.. Och det erbjudandet kan man ju inte tacka nej till! Så jag och Rebecca red ut en sväng på Nisse och Keira.

Efter det fick jag sms från Fanny och undrade om jag kunde ta hand om Cruzan imorgon, och det kan jag ju. Så har jag Tea på lördag så det blev en massa ridning denna veckan!

Helt underbart väder ute, så när jag kom hem (efter att inte ha mockat, dock fyllde jag på nytt vatten i hagen) satte jag mig på balkongen och solade ett tag :)

Hade bilen inlämnad för att fixas något på också, sedan har jag diskat. Duktiga mig (dock var det Tobias som betalade, duktiga honom!)

En ganska lugn dag dock, och nu ska jag baka pizza bara till mig!

Kommentarer
Postat av: [Jenniiies Fotoblogg ]

Svar; Tack :D

2009-09-10 @ 22:54:09
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Fler än jag trodde dom bor i/nära GBG =)

2009-09-11 @ 19:34:16
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0