Norrland, del 1

Nästan ett dygn efter att resan från Uddevalla började är jag nu framme i Luleå. Anna har gett sig iväg på föreläsning och undertiden försöker jag komma överrens med hennes dator. Det går lite halv-bra, än så länge.



Så här såg det ut genom kupéfönstret igår eftermiddag. Vi var fem stycken i min sovvagn, tre äldre damer, jag också en tjej till i min ålder. Alla hann försvinna innan jag var framme...



Tidig morgon i en mindre norrländsk by.



Man får se så mycket mer när man åker tåg, och Sverige är faktiskt ganska vackert. Det passerades en hel del sjöar på vägen upp..


Schemat för helgen är fullspäckat, kräftskiva ikväll, jättefest på kåren på lördag och troligtvis utgång på fredag. Anna har ju föreläsningar också, men jag ska nog bara ta det väldigt, väldigt lugnt och sova mycket, det är ju trots allt semester!

Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Hej hej! Nu är tävlingen du deltog i avgjord och den lyckliga vinnaren avslöjas här http://saos.blogg.se/2009/september/vinnarna-av-tavlingen.html !



Där kan du läsa mer, samt buda på en skugga i färgen petal vid intresse! Fler tävlingar kommer inom kort. Kram kram

2009-09-17 @ 17:32:29
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0