Paket!

Det kom lite roliga grejer på posten idag, och alla var till mig!



Tre linsfilter - Soft focus, Close-up och skylight. Självklart i olika storlekar eftersom mina objektiv inte har samma radie, men kommer bli himla roligt att testa! Får se om jag hinner imorgon i stallet..



Lite bilder kom det också, men inga till mig. Några skall skickas till England, och de andra ska till olika stall. Har ju vart med massa vänner och fotat dem, hoppas de blir glada över att få lite riktiga bilder!

Det sista paketet hämtade jag på Konsum eftersom det var så stort, men innehållet är inte till mig.. Riktigt nöjd är jag dock, men det kan jag inte visa här eftersom två födelsedagar i familjen är väldigt nära nu, och jag hoppas att de berörda personerna läser min blogg!


Kommentarer
Postat av: Becca

Hihi, tack :) Malin är jätteduktig på att designa :D

2009-09-29 @ 21:59:40
URL: http://miimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0