Svenska Hollywoodfruar

Efter all reklam gick det ju inte att missa programmet, så här sitter jag. Ensam (sambon hade aldrig gått med på att se på sån "skit") och äter kvällsmat.

Hittills måste jag ju säga att jag gillar hon som arbetar bäst. Ensamstående till två rätt söta killar, och inte lika uppblåst som mrs Anka. Hon är ju bara för mycket, inte alls i min smak. Irriterande röst också, det gör ju inte saken bättre!

Jag hade aldrig kunnat vara en så osjälvständig människa som hon är, "ibland önskar jag att jag kunde stanna hemma, men det alternativet finns inte", och här drog jag till England för att förverkliga en dröm utan minsta tanke på att stanna hemma för någon annans skull.

Diamanter glittrar, men så många mer egenskaper har de inte..


Såg ni kära läsare programmet? Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Jag är så sur för att jag missade programmet! Canal digital jävlas med oss så vi har inga kanalar just nu :/



svar Jättekul att du är med och tävlar och lycka till nu! Kram kram

2009-09-15 @ 23:22:48
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0