Strax i ordning

Nu, snart snart, är allt klart här hemma. Har gjord i ordning min fina fotoram som var en födelsedagspresent för flera år sedan, men inte använts så mycket av någon anledning.
Kommer att visa bilder ikväll hade jag tänkt, och åh vad avundsjuka ni kommer bli! (;

Sista lediga dagen nu innan skolan börjar med upprop kl. 09.00 imorgon. Provcyklade vägen igår och det tog exakt en halvtimma - kommer få grym kondis innan de här fyra och ett halvt åren är över! Bara fyra skivor kvar av ljudboken nu, Konungens återkomst, och sedan är den trilogin slut.
Har kört fast på dataspelet nu också, så lite andra sysselsättningar är välkomna.

Nej, nu ska jag ta tag i disken lite innan jag cyklar iväg till ica för att handla - ikväll ska här bakas!

Kommentarer
Postat av: alice

Åh så fin header!!

2010-08-29 @ 17:55:10
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/
Postat av: Jacob

Hej



Jag heter Jakob och har en websida som heter skraplotter.com Ser att du bloggat om skraplotter tidigare och undrar om du är intresserad av att göra det igen? Bloggar du om skraplotter.com kommer jag skicka dig två Trisslotter. Här har du en sida med instruktioner och kontaktdata http://www.skraplotter.com/gratis-skraplott/! Undrar du något är det bara maila mig/Jacob


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0