Jobb, hästar och ingenting mer

Det är så mitt lov ser ut. Hästen och jobb. Knappt någon tid att träffa vänner (om de inte råkar jobba samtidigt som mig eller följer med till stallet) eller mannen jag bor med igen (tillfälligt, överger inte Uppsala de närmaste fyra åren!)

Imorgon är det nyårsafton, och förra året skålades det (dock i pommac) även på taxi vid tolvslaget.
Hur det blir i år är det ingen som vet än.


Efter jobbet framåt morgontimmarna åker jag till stallet, hästarna vill ha mat och komma ut i hagen och hästägaren vill ha sovmorgon. Det är hon värd.
Sen hem och sova några timmar för att åka tillbaka till stallet igen, rida och plocka in hästarna för natten.



Någon som vill byta?

Kommentarer
Postat av: betan

Vill inte byta land med dig för tillfället.

Däremot ge dig min bloggadress.

Varsegod!

2011-01-04 @ 20:07:16
URL: http://inteutanenok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0