Jösses Amalia

(En vacker dag ska jag maila Alltinget och fråga var det där uttrycket egentligen kommer ifrån, för de vet allt. Bara att ladda ner från Sveriges Radios hemsida.)

Här har det vart tomt, i en tre veckor eller så. Under tiden har jag bakat pepparkakshus (perfekt, som vanligt. Bilder kommer nog, det blev verkligen helt utsökt trots att jag var lite rädd för Jessica-Tomten), fått massa julklappar och jobbat och ridit.

Nyår var jag på jobbet så det finns inget att berätta om. Tobias var i Berlin och spelade med RAM, han har knappt spelat i Sverige, haha.


På söndag sticker jag och Rebecca till Newmarket, och det ska bli ett kärt återseende med underbara Betan, min älskade lilla f.d rumskompis Jenny, Värmlänningen Amie och sist men inte minst Sara och Maria. Hoppas bara att vi hinner med allt och alla.. Galoppmuseét och plasthästen där är i alla fall ett måste, sedan får vi väl shoppa lite så att extra väskan fylls (vi har ju trots allt betalat för den).
Checkade in gjorde vi idag efter jobbet så nu är det klar.

Kommentarer
Postat av: NinaÅ-BloggDesigner

Hej, just nu har jag igång en månadens blogg som du har chansen att delta i. Efter ett tag kommer jag utse 5 finalister som sedan folk kan rösta på. vill du kanske bli en av de 5? gå då in på min blogg : http://earthangel.blogg.se/ och skriv ENDAST i månadens blogg inlägget, Tack för mig ^^

2010-01-07 @ 00:51:01
URL: http://earthangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha så kul! //Carina

2010-01-07 @ 12:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0