Dagens rapport avlagd

Har lyckats dra på mig sendrag i nacken och planen att städa rummet liksom dog ut där och då. Får väl glädjas åt köket som är väldigt fint efter rycket igår (än så länge i alla fall).

Imorgon kväll åker jag till Luleå för att hälsa på en vän, men datorn får tyvärr inte följa med. Måste packa lätt då jag behöver åka direkt från järnvägen ut till SLU på måndag, första föreläsningen började visst klockan nio...
Hoppas att jag kan sova bra på tåget, och att nacken inte blir värre!

Blir nog läggdags snart, morgonens etologistudie i stall kunde inte göras på grund av snö-ovädret så det blir att kliva upp 04.40 imorgon också för att hoppas på plogade vägar och mindre snö. Dock verkar det ha börjat snöa igen nu ikväll så man vet aldrig.. Massor att göra i skolan är det också, två prov och två arbeten ska vara klara innan jullovet börjat.

Ska bli skönt med lite semester från allt nu i helgen, håller bara tummarna för att det inte är allt för kallt där uppe (;

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: Jo, det är klart. Men jag antar att han hade lite mer ork och sånt för 30 år sen ;P

2010-11-26 @ 16:05:29
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0