I juletid..

När man flyttar till andra sidan landet genom att knö in allt man vill ha i pappas stackars Volvo (tur att han precis hade bytt till kombi) mitt i sommaren (mitt i augusti i alla fall) så är adventsstakar inte längst ner i första kartongen, om man säger så.

Med andra ord fanns den inte med, för jag äger faktiskt en.


Lite tråkigt är det ju, man ska faktiskt ha en adventsstake att ha i fönstret. Då är det tur att man har lägenhet i ett vanligt hus istället för att hyra av opersonliga bostadsbolag.

Min tant kom nämligen med en adventsstake till mig, och eftersom jag är borta hela helgen det är första advent så har jag tjuvstartat..



Kommentarer
Postat av: fashion for nothing

va mysigt!!



kolla gärna in min bloppis. säljer massor av fräscha kläder för rimliga priser =)

2010-11-25 @ 14:01:22
URL: http://fashionfornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0