På bloggfronten någonting nytt

Här har det varit tomt ett tag, och jag kan faktiskt helt ärligt säga att jag har studerat den tiden istället. För det är sådant man skall göra som student.

Strax dags att sova, men tänkte visa lite inredningsdetaljer i min fina lägenhet innan dess. Titta och njut!



Thure Varg, Färjestads BKs maskot återfinns ovanför min kniv- och pryllist.



En gammal nyckelring som gått sönder flyttade från min datorskärm (där det, helt ärligt, inte är speciellt praktiskt att ha en häst boendes). Lilla hästen har hängt med sedan jag bodde på internat i England, och pryder nu mitt fönster här i Uppsala.

Ja, några detaljer från min lilla lägenhet, fler kommer (förhoppningsvis?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0