Underbar hemkomst

Efter många om och men (jag åkte ju trots allt tåg) är jag nu hemma i Uppsala igen.

Lägenheten är nystädad, väldigt ostökig (kan bero på att jag inte packat upp än.. hm..) och med en hel hög brev och några paket. Massa kärlek från fina vänner, tack snälla!

Kommer sätta mig och svara på saker så fort jag handlat och gjort lite mer akuta saker. Om jag får vara lite partisk så är nog vykortet från Amie det som satte igång mest känslor, motivet är två hästar upp för Warren Hill i snöväder (även om jag verkligen inte skulle vilja vart någon av dem som satt på ryggen, haha). Tack snälla alla!

Kommentarer
Postat av: NATHALIE - blogg om allt

Har precis lagt upp en liten video på min blogg när vår fågel ramlar när hon drar vattenskålen. Den är så himla värd att se, hon är så söt när hon ramlar!!

Gå bara in på min blogg och skrolla ner.



Om du räknar detta som reklam så förlåt.

2011-01-11 @ 19:13:21
URL: http://nnathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0